Duwtje en Copper8 onderzochten welke prikkels écht werken om consumenten te bewegen tot circulair gedrag. Het onderzoek richtte zich specifiek op de sectoren textiel, meubels en elektronica. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, in samenwerking met Het Versnellingshuis, VNO-NCW, MKB Nederland en MVO Nederland.
Bij tweedehandskledingwinkel KETCH kwamen ze erachter dat het soms in kleine, verrassende details zit: een frisse geur of een strakke presentatie kunnen het verschil maken.
Op 10 november presenteren Duwtje en Copper8 dit onderzoek tijdens een webinar. Een unieke kans om direct van de onderzoekers te horen wat werkt en wat je zelf kunt toepassen!
Tijdens dit webinar:
Delen we inzicht in consumentengedrag en hoe circulair aanbod hierop kan inspelen
Verkennen we hoe circulaire businessmodellen hierop in kunnen spelen
Krijg je concrete tips en praktische voorbeelden van circulaire ondernemers
Datum: maandag 10 november
Tijd: 13.30 – 15.00 uur
Locatie: Online